Бензомоторы підвісні човнові
Бензомоторы підвісні човнові мають двотактний або чотиритактний двигун повітряного охолодження в комплекті з якими йде двигун редуктор з робочим гвинтом і універсальними струбцинами кріплення безпосередньо до самої човні.При підборі човнового мотора необхідно враховувати вагу самого човна, умови в яких буде експлуатуватися човен і які цілі Ви переслідуєте. Потужності моторів пропонованих нами, вистачає для комфортного пересування на невеликому човні по озеру. Суміш бензину з двотактним маслом для двотактного двигуна -1:50, у чотиритактному двигуні необхідно стежити за рівнем масла в картері відсутність рівня призведе до того, що захисне реле не дасть Вам завести двигун. Регулювання оборотів двигуна і швидкості руху розташована зручно на ручці управління за принципом мотоцикла.Гвинт човнової редуктора змінний,Ви самі можете підбирати кількість лопатей і матеріал з якого він зроблений. Кріплення мотора на човні виконана з легкого але надійного сплаву металу, при необхідності його можна швидко змінити.
- VILMAS 2600-GBM-52
- VORSKLA ПМЗ 5252
- VORSKLA ПМЗ 52-1
- VORSKLA ПМЗ 52-2
-
Топ продажVORSKLA ПМЗ 5252+380 (93) 181-41-70
- +380 (98) 630-41-55
- +380 (99) 453-07-25
- +380 (67) 375-06-37Viber
-
Топ продажVORSKLA ПМЗ 4000+380 (93) 181-41-70
- +380 (98) 630-41-55
- +380 (99) 453-07-25
- +380 (67) 375-06-37Viber
Бензомоторы лодочные подвесные имеют двухтактный или четырехтактный двигатель воздушного охлаждения в комплекте с которыми идет лодочный редуктор с рабочим винтом и универсальными струбцинами крепления непосредственно к самой лодке.При подборе лодочного мотора необходимо учитывать вес самой лодки, условия в которых будет эксплуатироваться лодка и цели которые Вы преследуете. Мощности моторов предлагаемых нами, хватает для комфортного передвижения на небольшой лодке по водоему. Смесь бензина с двухтактным маслом для двухтактного двигателя -1:50, в четырехтактном двигателе необходимо следить за уровнем масла в картере отсутствие уровня приведет к тому, что защитное реле не даст Вам завести двигатель. Регулировка оборотов двигателя и скорости движения расположена удобно на ручке управления по принципу мотоцикла.Винт лодочного редуктора сменный,Вы сами можете подбирать количество лопастей и материал из которого он сделан. Крепление мотора к лодке выполнено из легкого но надежного сплава металла, при необходимости его можно быстро сменить.